sobota, 15. maj 2010

82. DAN - 2. dan Konya

Sobota; 1. 5. 2010

Prvoten načrt je bil, da bova drugi dan odšli v 9000 let staro mesto Çatalhöyük. Çatalhöyük je od Konye oddaljen 60 km, kar za Turčijo pomeni nič, ampak nas je en prodajalec zafrknil. Je reku da ni mogoče drugače tam, kot s taxijem (očitno ima kolega taksija), ampak toliko denarja pa res nismo hotele dati. Potem smo na turistični info točki izvedele dve stvari:
1. da obstaja poseben bus do Çatalhöyüka
2. ne zaupaj prodajalcem preprog. ;)


No smo mu pa oprostimo, ker je predlagal da lahko gremo v Sille, majhno vasico, ki ima na obronki podobne ostanke zaselkov, kot smo jih videli v Kapadokyi. In res - Sille je bila tako lepa vasica in še lepše je bilo to, da sploh ni bilo nobenega turista! Na splošno je Konya super mesto, ker je totalno neturistična - nobenih trgovcev, ki bi kričali za tabo in te silili kupit nekaj, kar ne boš nikoli v žibljenju rabu. :)


Najprej mini panorama vasi posneta z mojim mobitelom - lahko sm ponosna nanj ;)


Nekaj slikic vasi in okolice:






Nekdo je bil zelo lačen - bužca kravca ;)


Kaj pa to... je kaj znano? Razlika: nič turistov in ful smeti :/






Pa še potep po vasi:





Pot nas je potem popeljala v muzej keramike. Heh... medtem sem na poti skoraj sem izgubila Katko. Avtobus je bil tako poln, da ni uspela prit dovolj hitro do vrat in je kar odpeljal. Ampak jaz sem mislila, da je takoj za mano in ko sem se ozrla okoli, sem videla, da sem ostala sama. In čez par metrov se je avtobus še enkrat ustavil in Katka se je polomljena primajala ven. Baje da so jo vrata stepla, medtem ko je skušala izstopit. :)



Strop - to, kar mi je najbolj ostalo v spominu v muzeju keramike :) Skoraj sem bila hipnotizirana ko sem gledala gor ;)



Alaaddin Cumii


Pa še nekaj nenavadnega smo videle v Konyi - ljudje so tu dejansko aktivni :) ogromno se jih je vozilo s kolesi in noben ni bil žrtev kaotičnega prometa. ;)


Stiska s prostorom?


In še zadnja destinacija najinega izleta pred odhodom domov - monument v spomin na bitke na Galipoli. Ne moreš verjet - prav v vsakem mestu je vsaj en monument posvečen temu. Ampak ta je bil prav lep. :)


Katka ko v nebesih ;)





Makete otomanskih hišk in prizorov iz turškega življenja med vojno.





Ena turška zastava za vsako Yabanci zastavo ;)


Potem pa sam še po torbe v hotel (in po sliko) in odpeketale domov ... končno Bursa. :)


Paparazzi v hotelu ;) slaba slikica, ampak edina ki jo imam, tako da jo moram uporabit :)


To je bilo to. :) Ampak treba je ogromno nadoknadit, tako da boste v kratkem času še slišali od naju. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar